Skip primary navigation

АЕЛІТА ПРЕМІУМ

  • 13.12.2018
  • EUR/UAH 31.70

НОВИНИ

01 жовтня 2014

НОВИЙ JAGUAR XE

  • Новий Jaguar XE: автомобіль для водія у світовому сегменті автомобілів середнього розміру
  • Алюмінієвий кузов типу «монокок» – вперше у своєму класі
  • Динамічний дизайн, класичний задній привод
  • Найменший, найлегший, найміцніший седан Jaguar
  • Найбільш аеродинамічний Jaguar за всю історію: коефіцієнт опору повітря - 0,26
  • Незалежна підвіска на здвоєних паралельних А-подібних важелях з нероз'ємними шарнірами для точного управління і м'якої їзди
  • 2,0-літровий дизельний двигун Ingenium з високим ККД: 163 к.с.; викиди CO2 – 99 г/км
  • 3.0-літровий V-подібний шестициліндровий двигун з наддувом: 340 к.с.; розгін від 0 до 100 км/год за 4,9 с
  • Шестиступенева механічна та восьмиступенева автоматична коробка передач
  • Система рульового управління з електропідсилювачем забезпечує еталонну чутливість, зменшуючи рівень шкідливих викидів CO2 на 3%
  • Нова інтуїтивно зрозуміла інформаційно-розважальна система InControl з 8-дюймовим сенсорним екраном
  • Світова прем'єра Jaguar All Surface Progress Control - революційної системи, яка максимально збільшує тягу на низьких швидкостях в несприятливих умовах
  • Система Jaguar Drive Control з режимами Економія (Eco), Стандартний (Normal), Зима (Winter) та Динамічний (Dynamic)
  • Технологія стереоскопічної камери дозволяє автоматично застосовувати аварійне гальмування, подавати сигнал попередження про виїзд за межі своєї смуги руху, а також використовувати функцію автоматичного перемикання фар дальнього світла
  • Лазерний проекційний екран створює висококонтрастні кольорові зображення
  • Активний капот забезпечує високий рівень захисту пішоходів

 

ДИВИТИСЯ ВІДЕО

Jaguar XE надає нового значення концепції спортивного седана і у своєму класі є автомобілем, орієнтованим на водія. Його легка конструкція, елегантний дизайн, розкішний інтер'єр та надзвичайна плавність ходу і керованість демонструють бачення засновника компанії сера Вільяма Лайонса: «З усього, що ми коли-небудь створимо, найподібнішим до живої істоти є автомобіль».

 

Задньоприводний XE є єдиним автомобілем у своєму класі з кузовом типу «монокок».  Цей надзвичайно міцний, але легкий кузов, разом із передньою незалежною підвіскою на здвоєних паралельних А-подібних важелях та задньою віссю на нероз'ємних шарнірах, лежить в основі інноваційної еталонної динаміки XE.

 

Світовий досвід Jaguar в розробці алюмінієвих кузовів дає можливість отримати виняткові цифри витрат пального та рівня шкідливих викидів: завдяки використанню нових дизельних двигунів Ingenium, показники XE сягають 3,8 л/100км  і 99 г CO2 на кілометр – цей Jaguar найбільш ефективний за всю історію.

Оснащений 3,0-літровим V-подібним шестициліндровим бензиновим двигуном з наддувом від прославленого Jaguar F-TYPE, XE S здатен розігнатись від 0 до 100 км/год лише за 4,9 секунди.

«Поведінка ХЕ при управлінні повністю узгоджується з його багатообіцяючим спокусливим зовнішнім виглядом, а емоційна привабливість підтримується за рахунок найсучасніших підходів до ефективності, від аеродинаміки до передового сімейства двигунів Ingenium.»

Кевін Страйд, директор з розробки модельного ряду Jaguar XE

 

Підсилений алюмінієм Jaguar XE є першою моделлю, яку було розроблено з використанням нової модульної архітектури Jaguar Land Rover. Довга колісна база 2835 мм та низьке посадочне місце забезпечують ідеальні пропорції та витончений профіль.

Кабіна забезпечує надзвичайно високий рівень комфорту і простору. Вишукані матеріали та покриття у поєднанні з майстерністю фахівців Jaguar роблять цей визначний у своєму класі салон не схожим на будь-що інше в цьому сегменті. Центральне місце займає нова інформаційно-розважальна система InControl від Jaguar: її інноваційний 8-дюймовий сенсорний екран надає  швидкий, інтуїтивно зрозумілий доступ до всіх можливостей та функцій, а також додатків для смартфонів на базі операційних систем iOS та Android.

 

XE обладнано однією з найсучасніших систем допомоги водієві з доступних на сьогоднішній день. Система All Surface Progress Control (ASPC), що розроблялась протягом десятиліть з використанням досвіду створення систем тяги для бездоріжжя Jaguar Land Rover, здатна за рахунок використання електроніки збільшити тягу за лічені секунди та ідеально підходить для використання на поверхнях із слабким зчепленням, таких як, наприклад, засніжені дороги.

Технологія лазерної проекції дає можливість проекційному екрану моделі XE створювати чіткі та контрастні кольорові графічні зображення (що відображають, наприклад, швидкість автомобіля та навігаційну інформацію) з використанням модуля, що є меншим і майже на третину легшим, ніж існуючі системи, причому зображення залишається чітким навіть при потраплянні прямих сонячних променів.

 

Стереоскопічну камеру встановлено за лобовим склом, що забезпечує XE тривимірний огляд дороги попереду: ці високоточні дані використовуються для різних функцій, у тому числі в системі автоматичного аварійного гальмування та в системі подачі сигналу попередження про виїзд за межі своєї смуги руху.

XE є найжорсткішим та найбільш аеродинамічним седаном з усіх моделей, коли-небудь сконструйованих Jaguar. Це також перший Jaguar, який оснащено системою рульового управління з електропідсилювачем, налаштованою для забезпечення виключної чутливості і відчуття, але енергоспоживання якої нижче, ніж у гідросистем. XE також вирізняється найнижчою вартістю та найкращими екологічними характеристиками з-поміж усіх моделей Jaguar.

 

Виробництво підсиленого алюмінієм Jaguar XE відбувається на заводі Jaguar Land Rover в місті Соліхалл з використанням абсолютно нових виробничих потужностей. З інвестицією в 1,5 млрд фунтів стерлінгів, цей багатоцільовий, спеціально побудований об'єкт, створить у Сполученому Королівстві 1700 нових робочих місць.

XE доповнив серію седанів Jaguar, зайнявши положення поруч із модельними рядами XF та XJ.

 

ЛІНІЙКА XE

Від розкішних до динамічних, лінійка XE пропонує моделі, що ідеально підійдуть на будь-який смак

Спортивні седани, що враховують смаки кожного водія

Кожен XE розроблено для того, щоб запропонувати неперевершене поєднання керованості, комфортної їзди, вишуканості та динаміки. Ці атрибути гармонують з витонченим, ідеально пропорційним стилем екстер'єру та високоякісними матеріалами і ретельною увагою до деталей, які визначають інтер'єр.

Pure:

Модель початкового рівня в лінійці XE, Pure* відзначається сидіннями з обшивкою з високоякісних тканин, чорним глянцевим оздобленням дверних планок, а також фірмовим обрамленням приладової панелі «Riva Hoop».

Prestige:

Оббивка зі шкіри Taurus з контрастною строчкою дозволяє отримати сучасний, прогресивний, розкішний інтер'єр, що доповнюється синім люмінесцентним освітленням. Вставки в сидіннях з кондиціюванням (замовляються окремо) перфоровані, а фірмове обрамлення «Riva Hoop» та оздоблення виконано з алюмінію з матовою обробкою поверхні.

Portfolio:

Найрозкішніша модель XE, Portfolio пропонує широкий спектр варіантів кольору  високоякісної шкіри Windsor з перфорацією «ялинкою». Приладова панель відрізняється роздільним верхнім та нижнім покриттям у двох кольорах, яке доповнюється подвійною строчкою гармонійного кольору,  завдяки чому створюється істинне відчуття індивідуальності. Декоративні елементи виконано з алюмінію з рельєфною обробкою поверхні.

R-Sport:

Сидіння обшито шкірою Taurus з унікальними вставками зі спеціальної ажурної тканини. Фірмове обрамлення «Riva Hoop» та оздоблення дверей виконано з гравірованого алюмінію, а характерною ознакою накладок та спортивного рульового колеса є фірмовий логотип R-Sport. Екстер'єр став ще виразнішим завдяки витонченому задньому спойлеру і благородному хромуванню бокових вентиляційних отворів. Спортивна підвіска забезпечує ще кращу керованість.

S:

Салон моделі серії XE, яка найбільше орієнтована на динаміку, виконано у стилі гоночних авто. Панелі шкіряних сидінь Taurus обшито штучною замшевою тканиною, а на накладки та шкіряне спортивне кермо нанесено логотип у вигляді букви S. Шестикутна накладка з темного алюмінію прикрашає оздоблення дверей та фірмове обрамлення «Riva Hoop», в той час як центральна консоль є блискуче чорною. Збільшені вітровловлювачі переднього бампера вказують  на потужні динамічні характеристики V-подібного шестициліндрового двигуна з наддувом. Пакет доповнюють розширені поперечини бокової платформи кузова, задній спойлер, глянцева чорна задня боковина, червоні гальмівні супорти, а також 20-дюймові легкосплавні диски «Пропеллер», які за додаткову плату можуть бути замінені на ковані.

*У Сполученому Королівстві - SE

ДИЗАЙН

Найсучасніший спортивний седан з усіх, які будь-коли були випущені компанією Jaguar, новий XE миттєво впізнається як Jaguar; його алюмінієвий кузов базується на основоположних принципах досконалих пропорцій та аеродинамічної ефективності. Новий XE на вигляд і за відчуттями не схожий на жоден інший автомобіль свого класу

 

Чистота і мета: форма та функціональність без компромісів

Завжди перебуваючи на передовій лінії інновацій, компанія Jaguar створила проект першого в історії спортивного седана з появою свого канонічного Mk II, автомобіля, в якому квінтесенцію продуктивності та динаміки спортивного автомобіля було втілено у стильному чотиридверному кузові. Новий XE використовує переваги цього унікального спадку, поєднуючи неперевершений досвід компанії Jaguar у створенні легких кузовів з витонченими лініями, гострими радіусами та ідеально виконаними поверхнями.

 

Єдиний автомобіль у своєму класі, в якому використовується алюмінієвий корпус типу «монокок», XE було розроблено паралельно з легкою модульною автомобільною архітектурою Jaguar. Створена з чистого аркуша, ця архітектура – яка послужить основою для декількох майбутніх моделей Jaguar – відкриває для бренду абсолютно нові можливості конструювання.

«Чудові пропорції та динамічні, авангардні відчуття лежать в основі дизайну Jaguar. Ми хотіли створити сильне відчуття руху і наділили XE динамічним та цілеспрямованим зовнішнім виглядом, який не передбачає компромісів. Пропорції елегантного, низького екстер'єру, що нагадує купе, поєднуються з пакетом забезпечення ефективності, який миттєво впізнається як істинний Jaguar».

Ян Каллум, директор дизайн-студії компанії Jaguar

Капот виразної форми є свідченням досвіду компанії Jaguar в роботі з алюмінієм, завдяки якому вдалося отримати строгий та м'язистий зовнішній вигляд. Дуже похиле «зрізане» лобове скло і висхідна поясна лінія кузова підкреслюють обтічний профіль, що нагадує купе, ще більше посилюючи відчуття руху.

Фірмові ходові вогні «J-Blade» є ще однією розробкою компанії Jaguar, що миттєво впізнається. Горизонтальна лінія ліхтарів заднього ходу перетинається з медальйоном, що є знаковою особливістю стилю, успадкованою від знаменитого Jaguar E-Type.

Впевнений прогрес: елегантний дизайн, низький аеродинамічний опір

У Jaguar багата історія розробки приголомшливих і водночас ефективних з точки зору аеродинаміки автомобілів. Новий XE продовжує цю традицію безкомпромісної форми та функціональності: його контури мають найнижчий коефіцієнт лобового опору в порівнянні з будь-яким автомобілем Jaguar, створеним дотепер – Cd 0,26. Такого показника вдалося досягти за рахунок поєднання більш ніж 1200 імітаційних моделей обчислювальної гідродинаміки (CFD) та більш ніж восьми мільйонів годин процесорного часу.

Форма кузова з низьким рівнем аеродинамічного опору покращена за рахунок особливостей, які підвищують користь усіх впроваджених покращень. В число інновацій входять канали в передньому бампері, які направляють ламінарний потік повітря над поверхнею передніх коліс, щоб зменшити лобовий опір. Вони поєднується з легкими панелями під підлогою, які простягаються до глушника, створюючи практично ідеально рівну поверхню, що також значно знижує лобовий опір.

 

Всередині: Просторий, розкішний

Усі Ваші очікування, зумовлені красивим стилем екстер'єру XE, буде перевершено, щойно Ви опинитесь всередині. Просторий салон створює затишок для пасажирів передніх сидінь, а дивлячись на заглиблену центральну консоль, у Вас виникає відчуття, наче Ви перебуваєте у кабіні літака. 8-дюймовий сенсорний екран нової інформаційно-розважальної системи InControl займає центральне місце серед плавних ліній панелі приладів. На моделях, оснащених автоматичною коробкою передач, з центральної консолі висувається унікальний поворотний селектор перемикання передач від Jaguar - XE поводиться, наче живий.

 

Ергономічні передні сидіння встановлено досить низько, через що посадка водія нагадує посадку у спортивному автомобілі; сидіння також оснащуються підігрівом та охолодженням (за додаткову плату) і їх положення можна регулювати у 12 напрямках. Задні сидіння також можуть бути оснащені підігрівом та можуть запропонувати роздільне складання у пропорції 40:20:40 – вперше для Jaguar – і функцію завантаження багажу без складання сидінь.

 

XE доводить, що елегантний, обтічний дизайн та внутрішній простір не обов'язково є взаємовиключними поняттями. Всі пасажири отримують задоволення від значної кількості простору для голови та ніг, а спинки сидінь в формі глибокої раковини звільняють ще більше простору для пасажирів на задніх сидіннях XE.

 
 

Спеціальні види тканин, дрібнозернисті сорти шкіри та контрастна подвійна строчка надають кабіні індивідуальний рівень якості. Оздоблення чорним глянцем, текстурованим алюмінієм, сучасним натуральним шпоном та вуглецевим волокном ще більше посилюють відчуття розкоші та ручної роботи.

 

КУЗОВ

Jaguar має більше досвіду у використанні алюмінієвого кузову, ніж будь-який інший виробник автомобілів, що робить можливим розробку революційного кузова нового XE. Це єдиний автомобіль у своєму класі, який побудований на базі  алюмінієвого  кузова типу «монокок».

Легкий, жорсткий, безпечний

Після розробки алюмінієвого XJ у 2003 році, XK, сучасних XJ та F-Type, досвід Jaguar було втілено в алюмінієвому кузові типу «монокок» нового XE. XE є найбільш жорстким седаном з будь-коли створених компанією Jaguar, і жоден інший автотранспортний засіб в сегменті середньорозмірних автомобілів не містить більше алюмінію.

«Вміст алюмінію в кузові Jaguar XE складає понад 75%, і за цим показником цей автомобіль значно перевершує будь-який інший автомобіль свого класу. Завдяки цьому ми отримуємо кузов з неперевершеною низькою вагою: він легкий та водночас дуже міцний, з надзвичайно високим рівнем жорсткості на кручення і безпеки без шкоди для конструкції транспортного засобу або його технічної досконалості»

Доктор Марк Уайт, головний технічний спеціаліст компанії Jaguar з розробки технологій легких автомобілів

XE є першою моделлю, яка була створена з використанням абсолютно нової модульної автомобільної архітектури Jaguar. Цей високотехнологічний кузов, який буде лежати в основі цілого ряду різних моделей у багатьох різних сегментах, спроектований з метою використання найбільш умілого поєднання матеріалів, в тому числі алюмінію, високоміцної сталі і магнію, забезпечуючи виняткову технологічну гнучкість.

Потреба в досягненні вимогливих цілей - плавності ходу, керованості, паливної економічності та безпеки - змусила інженерів XE створити  алюмінієвий кузов типу «монокок». Коли компанія Jaguar розпочала роботу над першим алюмінієвим XJ, кузов розкішного седана складався приблизно на 70 відсотків із сплавів звичайних марок та на 30 відсотків з високоміцних сплавів. У новому XE ці пропорції помінялися місцями.

Високоміцні алюмінієві сплави, в тому числі сплави марок AC300 і AC600, також використовуються в таких зонах, як передні стійки, передні та задні протиаварійні деталі конструкції, а також поздовжній брус кузова. Центральні стійки виготовлено з високоміцного алюмінію, армованого ультра-високоміцною сталлю, з шаром піни високої щільності між ними.

Все це робить салон автомобіля виключно жорстким, запобігаючи деформації всередину в разі зіткнення. Новий XE було спроектовано таким чином, щоб відповідати найсуворішим законодавчим та споживчим вимогам до випробувань на удар при зіткненні у всьому світі, у тому числі випробувань США та Euro NCAP.

Захист пішоходів також виходить на новий рівень: енергопоглинаючі властивості алюмінієвого капота ще більше покращено завдяки системі складаних шарнірів, що створює додатковий зазор між днищем кузова та жорсткими конструкціями, такими як силовий агрегат, стійки підвіски та поперечна перегородка.

 

Алюмінієвий сплав із вторинної сировини: перший в світі

Ще однією важливою частиною історії Jaguar Land Rover є стійкий розвиток. Новий XE є першим автомобілем у світі, в якому використовується високоміцний алюмінієвий сплав – RC5754 – який виготовлено переважно з повторно використаного матеріалу. Продукт досліджень кількох років, ця марка металу містить зовсім незначну кількість первинного матеріалу, що є істотно важливим для отримання необхідних механічних властивостей.

Сталі, в тому числі передові високоміцні та двофазні сталі, використовуються для таких деталей, як задня частина основи кузова, дверні панелі та кришка багажника. Ці матеріали відповідають вимогам до міцності, жорсткості та геометричних параметрів цих деталей; до того ж вони сприяють ідеальному розподілу ваги XE. В конструкції також фігурує литий магній: цей надлегкий матеріал використовується для виготовлення рамки радіатора, а також поперечної балки.

Технології з'єднання, запозичені в авіаційно-космічній галузі

У 2003 році, замінивши точкове зварювання поєднанням самопроникних заклепок та монтажних клеїв – ця технологія довела свою ефективність у виробництві літаків – спеціалісти Jaguar реалізували ще одну якісну зміну в кузовному машинобудуванні. Ці технічні методи дозволяють отримати оптимізовану конструкцію з'єднання з винятковим поєднанням міцності, жорсткості і витривалості. Ще однією перевагою – яку вкрай важко реалізувати при застосуванні зварювання – є сумісність з різними матеріалами.

Для запобігання ризику електрохімічної корозії між сталевими та алюмінієвими панелями безкаркасний несучий корпус XE отримав п'ять захисних шарів між цими двома матеріалами. Першим із них є захисне покриття з цинку на сталевих деталях. Монтажним клеєм заповнюються шви, після чого корпус вкривається гальванопокриттям. Наноситься герметик, а вже потім фарба.

 

ШАСІ

Седани Jaguar завжди вирізнялись своєю незрівнянною комбінацією високого комфорту під час руху та надзвичайних динамічних характеристик. Новий XE виводить ці переваги на новий рівень завдяки передній незалежній підвісці на здвоєних паралельних А-подібних важелях, задній підвісці на нероз'ємних шарнірах (Integral Link) та першому використанню системи рульового управління з електропідсилювачем на Jaguar. Мета розробки: створити найкращий автомобіль для водія у своєму сегменті

Моторний, чутливий, поступливий

Через те, що XE створювався повністю з нуля з використанням абсолютно нової архітектури, команда проекту отримала рідкісну можливість розробляти автомобіль без жодних компромісів, які виникають через вимушене використання застарілих платформ та компонентів, що переносяться з інших моделей. В результаті XE має найновітніше шасі у порівнянні з будь-яким автомобілем у своєму класі та стане еталоном плавності ходу та керованості.

Легкий та жорсткий кузов XE та задньоприводні силові агрегати з поздовжнім розташуванням стали ідеальною відправною точкою для розробки. В той час як більшість конкурентів використовують у передній підвісці прості стійки Макферсона, група фахівців з динаміки автомобілів компанії Jaguar домоглася впровадження кращої незалежної підвіски на здвоєних паралельних А-подібних важелях.

«Автомобілі Jaguar завжди були відомими завдяки вдалому балансу між точною керованістю та високоякісною їздою. Серія XE є кульмінацією усього, чому компанія навчилася за роки роботи, оскільки вона забезпечує поєднання м'якої їзди та чіткої керованості, що не має собі рівних в цьому сегменті».

Майк Кросс, головний інженер компанії Jaguar з питань надійності автомобілів

 

Важливим фактором була жорсткість розвалу передніх коліс. Ця властивість – стійкість до бічних навантажень, коли автомобіль рухається на повороті – має вирішальне значення для відчуття керма. Щоб звести непідресорену масу до мінімуму, ковані алюмінієві шарніри виконано з литих заготовок з використанням запатентованої технології виготовлення. Ще більше зменшити вагу вдалося за рахунок застосування трубчастих стабілізаторів поперечної стійкості та ресор, виготовлених з більш жорсткої, більш вузькоспеціалізованої сталі.

Геометрію передньої підвіски було оптимізовано від початку, для ідеального поєднання з повноприводними та задньоприводними конфігураціями. Точки кріплення підвіски дозволяють виконати ефективний монтаж стійки підвіски – це дуже важливо для отримання низької висоти капота, яка є обов'язковою умовою для елегантного стилю XE та захисту пішохода при наїзді на нього.

 

Амортизатори були ретельно відрегульовані, завдяки чому було отримано високі ходові якості, якими славляться автомобілі Jaguar, а також точний контроль положення кузова, необхідний для маневрування.

Система нероз'ємних шарнірів (Integral Link): найтехнологічніша задня підвіска у своєму сегменті

Jaguar оцінив роботу традиційних багатоважільних підвісок, які є стандартними для свого класу, але вони не змогли продемонструвати динамічні характеристики, які вимагались від нового XE.

Рішенням стала система нероз'ємних шарнірів (Integral Link): ця система, яка забезпечує еталонну продуктивність, зазвичай зустрічається лише в більших та дорожчих автомобілях. Тільки система нероз'ємних шарнірів (Integral Link) забезпечує поєднання поздовжньої та поперечної жорсткості, яке є необхідним для точної керованості XE та плавної, безшумної і м'якої їзди.

Щоб звести вагу до мінімуму, в конструкції широко застосовувався алюміній: важелі регулювання сходження коліс та верхні важелі незалежної підвіски ковані; шарнірні механізми та нижні важелі незалежної підвіски литі та пустотілі, за рахунок чого вагу було зменшено ще більше.

 

Систему рульового управління з електропідсилювачем виведено на новий рівень

Реакція рульового управління, вага та відчуття керма є основними елементами фірмової «ДНК» Jaguar, і, ймовірно, саме вони вносять найбільший вклад у «відчуття перших 50 метрів» - вкрай важливе перше враження від їзди, яке справляє автомобіль.

Гідравлічні системи надавали підсилення завдяки забезпеченню найбільш природної та зручної продуктивності системи. Електропідсилювач керма (EPAS) пропонує більший потенціал регулювання та підвищення енергоефективності, однак інженери Jaguar не вважали цю технологію достатньо зрілою – донедавна.

Таким чином, новий XE є першим Jaguar, в якому використовується система рульового управління з електропідсилювачем (EPAS), що забезпечує миттєву реакцію та відчуття зв'язку з автомобілем, яке очікується від спортивного седану Jaguar. Все апаратне забезпечення системи було оптимізовано для зменшення мертвого ходу і тертя – ворогів природних відчуттів при керуванні – в той час як програмне забезпечення управління було доведено до досконалості під час вичерпної фази регулювання. Алгоритми управління здатні навіть враховувати зміни температури повітря, забезпечуючи стійке відчуття керма незалежно від будь-яких умов.

Подібно до таких функцій, як залежна від швидкості допомога та амортизація, дія яких ледь відчутно змінюється залежно від швидкості, з якою застосовується обмежувач повороту коліс, система рульового управління також компенсує зміни прогину дорожнього полотна, забезпечуючи стійкість автомобіля на дорозі.

Система рульового управління з електропідсилювачем (EPAS) також зменшує рівень викидів CO2 XE на 3% та 2% для моделей з бензиновими та дизельними двигунами відповідно.

 

Високоефективні гальма

Динамічний характер їзди нового XE гармонійно доповнюють технічні характеристики гальмівної системи. Спереду і ззаду використовуються легкі розсувні супорти і великі диски діаметром від 316 мм до 350 мм та від 300 мм до 325 мм відповідно.

Вентильовані передні диски виграють від вдосконаленого охолодження завдяки повітропроводам, вмонтованим у підвіски, через які повітря потрапляє до центру роторів крізь отвори в опорному диску.

Гальмівна система з електронним управлінням останнього покоління стала легшою, компактнішою та потужнішою у порівнянні з попередніми модулями, і тепер надає незліченну кількість функцій, які підвищують рівні безпеки, стійкості та динаміки.

Векторизація крутного моменту гальмуванням

Однією з найбільш вражаючих функцій нового Jaguar XE є векторизація крутного моменту гальмуванням – найсучасніша технологія, яка довела свою ефективність в купе F-TYPE і на сьогоднішній день є стандартною для нового XE.

Це високотехнологічне нововведення пом'якшує прояви недостатньої реакції автомобіля на поворот керма, злегка пригальмовуючи окрему внутрішню частину коліс в разі необхідності, щоб допомогти втримати автомобіль в межах оптимальної траєкторії руху під час повороту.

Втручання це дуже легке і ледь помітне для водія, який вигоду лише виграє від більш нейтральної керованості, меншого зусилля для повороту рульового колеса, і, зрештою, приємніших вражень від водіння.

 

СИЛОВИЙ АГРЕГАТ

XE приводиться в рух одним із чотирициліндрових та шестициліндрових бензинових і дизельних двигунів, що пропонують поєднання продуктивності, технічної досконалості та ефективності з показниками від 99 г CO2 на кілометр до 250 км/год. Усі двигуни виграють від використання систем прямого впорскування, регулювання фаз газорозподілу та підвищення тиску, забезпечуючи чисте, безшумне згоряння і виняткову чутливість до відкриття дросельного клапану. Інтелектуальні системи запуску та зупинки та розумної рекуперативної підзарядки заощаджують ще більше пального. Потужність передається на задні колеса через 6-ступеневу механічну або 8-ступеневу автоматичну коробку передач з плавним перемиканням

Елегантні, вишукані, ефективні

Jaguar запускає новий XE з абсолютно новим сімейством двигунів – Ingenium. Ця передова модульна конструкція забезпечить появу бензинових та дизельних похідних версій; її було розроблено з чистого аркуша з метою отримання продуктивності, ефективності та технічної досконалості без компромісів.

Першими двигунами Ingenium в Jaguar XE є 2,0-літрові чотирициліндрові дизелі у двох версіях з різною потужністю та крутним моментом на вибір: 163 к.с./380 Нм і 180 к.с./430 Нм. 163-сильна версія робить XE найекономічнішим автомобілем Jaguar з будь-коли створених, з показниками 3,8 л/100 км і 99 г CO2 на кілометр у змішаному циклі за європейськими стандартами.

Перевірені випробуваннями з пробігом понад 2 мільйони миль, двигуни Ingenium є наріжним каменем майбутньої стратегії компанії Jaguar у виробництві силових агрегатів з низьким рівнем викидів СО2. Вони також будуть відповідати вимогам найсуворіших законів у сфері викидів вихлопних газів у всьому світі.

«Дизельні двигуни Ingenium нового покоління цілком і повністю розробляються та виготовляються з використанням власних виробничих потужностей компанії на нашому новому заводі з виробництва двигунів у Вулверхемптоні. Ми не пропустили жодної можливості переконатися у тому, що їх конструкція відповідає абсолютно усім вимогам передового технічного прогресу для досягнення найвищих рівнів ефективності, продуктивності та досконалості».

Рон Лі, Головний інженер з розробки силових агрегатів Групи, Jaguar Cars

 

Всі двигуни Ingenium, розроблені з нуля інженерами компанії Jaguar, базуються на блоці алюмінієвих циліндрів зі збільшеною висотою нижньої частини з використанням тонкостінних запресованих чавунних тюбінгів: вони пропонують найкращий баланс ваги, якості обробки поверхні та експлуатаційної надійності.

Комбінована система охолодження двигуна, приєднаний термостат та механічний водяний насос з повністю змінною продуктивністю впускають стоячу воду в агрегат, в той час як холодоагент циркулює каналами з поперечним потоком в голівці блоку циліндрів. Так двигун швидше прогрівається, внаслідок чого зменшується тертя і, відповідно, витрати пального.

Рівень паразитних втрат було зменшено також і іншими методами: масляний насос з електронним управлінням автоматично регулює швидкість потоку в залежності від швидкості обертання, навантаження і температури двигуна, а сопла охолодження поршнів з можливістю відключення працюють лише тоді, коли це необхідно.

Система регулювання фаз газорозподілу протягом багатьох років була особливістю всіх бензинових двигунів Jaguar, а тепер ця технологія увійшла і в світ дизельних двигунів: агрегати Ingenium отримують вигоду від фазообертача розподільчого валу зі сторони вихлопу. Система регулювання фаз випускного газорозподілу дає можливість швидше прогріти каталізатор, мінімізуючи таким чином рівень шкідливих викидів під час критичного періоду прогріву.

Пальне подається в камеру згоряння за допомогою соленоїдної системи впорскування пального з загальною паливною рампою під тиском 1800 бар. Основними її властивостями є низький рівень шуму, висока ефективність та чудова здатність утворення суміші.

Дизельні двигуни Ingenium характеризуються швидким збільшенням крутного моменту від дуже низької частоти оборотів двигуна, що стало можливим за рахунок використання високоефективних турбокомпресорів зі змінною геометрією. Максимальний крутний момент підтримується в широкому діапазоні оборотів, забезпечуючи миттєву реакцію та різке прискорення щоразу, коли цього вимагає водій.

Продуктивність досягається не за рахунок економії пального: у поєднанні з шестиступінчастою механічною коробкою передач версія на 163 к.с./380 Нм забезпечує еталонну ефективність XE у 99 г/км.

У потужнішій формі на 180 к.с./430 Нм показники моделей, оснащених механічною або автоматичною коробкою передач, однаково вражаючі.

Мінімізований рівень шкідливих викидів: чисте згоряння та прогресивні технології нейтралізації відпрацьованих газів

Як і з сучасною системою рециркуляції відпрацьованих газів, інженери силового агрегату компанії Jaguar інтегрували в XE найновітніші технології нейтралізації відпрацьованих газів двигуна: високоефективна селективна система каталітичного відновлення (SCR) гарантує, що рівень окису азоту у вихлопних газах не виходить за межі, визначені згідно стандарту Євро 6.

Чотирициліндрові бензинові двигуни - поєднання продуктивності та ефективності

Лінійка бензинових двигунів починається з 2,0-літрового чотирициліндрового агрегату з турбонаддувом та безпосереднім впорскуванням палива, який дебютував у седанах Jaguar XF та XJ. Ще більше вдосконалений для нового XE, цей високоякісний легкий силовий агрегат доступний у двох версіях з різними характеристиками потужності: 200 к.с./280 Нм і 240 к.с./340 Нм.

З вагою лише 138 кг, ці повністю алюмінієві двигуни оснащені подвійними валами протилежного обертання системи врівноважування для нейтралізації сил другого порядку, пропонуючи плавність та потужність безнаддувного шестициліндрового двигуна, але в меншому та ефективнішому агрегаті.

Інноваційною особливістю є корпус турбіни з листового металу, вбудований у випускну трубу, ізольовану повітряним проміжком. На додаток до зниження ваги, знижена теплоємність агрегату означає, що каталізатор швидше досягає температури розпалювання, за рахунок чого зменшується рівень шкідливих викидів. Малоінерційне турбінне колесо забезпечує чудову динамічну реакцію.

V-подібний шестициліндровий двигун з наддувом: потужність з запасом

Для клієнтів, що вимагають виняткової продуктивності і підбадьорливого реву двигуна від малих оборотів аж до червоної риски на тахометрі, ми пропонуємо модель XE S, в якій 3,0-літровий V-подібний шестициліндровий двигун з наддувом поєднується з легкістю спортивного F-TYPE. Цей повністю алюмінієвий двигун має модульну конструкцію, а його основна архітектура, включно з кутом поперечного нахилу блоку циліндрів 90°, запозичена у славетного 5,0-літрового V-подібного восьмициліндрового двигуна Jaguar.

Вал системи врівноважування гарантує, що V-подібний шестициліндровий двигун гармонійно поєднується з більшим агрегатом для оптимізації, в той час як широкий клин забезпечує простір для встановлення нагнітача типу Рутс з подвійним вихровим потоком. Володіючи номінальною потужністю у 340 к.с./450 Нм, цей двигун надає XE S справді виняткового прискорення, керованості та динаміки: розгін від 0 до 100 км/год займає всього 4,9 секунди, а максимальна швидкість обмежена електронними засобами до 250 км/год.

Обираючи найкраще: нова шестиступенева механічна коробка передач

Механічна коробка передач з плавним перемиканням в новому Jaguar XE характеризується легким і точним перемиканням передач та широким діапазоном передаточних чисел, пропонуючи поєднання відмінних характеристик на початку руху і безшумної вишуканої їзди на крейсерській швидкості.

Окрім того, що вона приносить енергійним водіям задоволення своїми плавними перемиканнями, ця трансмісія також сприяє відмінній паливній економічності XE. Її легкий корпус з алюмінієвого сплаву зменшує вагу, а такі деталі, як порожнисті вали та шестерні в заглибинах, роблять коробку передач ще легшою.

Погоня за ефективністю також вимагала впровадження системи змащення з напівсухим картером замість того, щоб покластися на традиційний метод змащення розбризкуванням з властивими йому паразитними втратами. Натомість мастило відокремлюється від шестерень легкою полімерною перегородкою і розпилюється на рухливі частини компактним насосом.

Оптимізовані восьмиступеневі автоматичні трансмісії

Підсилений алюмінієм кузов дав можливість запропонувати версії з еталонною 8-ступеневою трансмісією ZF 8HP з оптимальною вагою, яку раніше можна було побачити в седанах серій XJ та XF, з усіма бензиновими та дизельними двигунами; при цьому автомобіль став легшим приблизно на 10 кг.

Завжди пропонуючи потрібну передачу у будь-яких умовах, блок управління двигуном трансмісії стежить за стилем водіння і відповідним чином адаптує схеми перемикання передач. За рахунок цього інтелектуального алгоритму управління режими, які було обрано в системі Jaguar Drive Control, стають ще ефективнішими. Особливістю коробки передач високопродуктивної моделі XE S є лопатки перемикання передач, вмонтовані під рульовим колесом, завдяки чому водій отримує повністю ручне управління перемиканням швидкостей для ще сильнішого відчуття повного контролю.

 

Передові системи допомоги водієві

Jaguar розробив набір технологій, щоб зробити водіння безпечнішим, більш розслаблюючим та приємнішим. Від систем, які покращують тягу на низькій швидкості за несприятливих погодних умов, до інтелектуальних систем гальмування, які використовують дані зі стереоскопічної камери для сканування дороги попереду, XE – це розумний вибір у сегменті середньорозмірних автомобілів

Збільшуючи тягу: система контролю руху на всіх поверхнях

У новому XE вперше у світі дебютує Система руху на всіх поверхнях (All Surface Progress Control, ASPC). Ця унікальна система управління тягою, схожа на систему круїз-контролю на низькій швидкості, надасть XE неперевершені всепогодні властивості серед задньопривідних автомобілів у своєму сегменті.

ASPC ідеально підходить для поверхонь із слабким зчепленням, таких як засніжені під'їзні алеї та зимові дороги, не посипані піском, або навіть мокра трава. Розроблена з застосуванням десятиліть досвіду Jaguar Land Rover у створенні систем тяги на бездоріжжі, Система контролю руху на всіх поверхнях (ASPC) здатна збільшити тягу за рахунок використання електроніки, не псуючи при цьому нерви водієві.

Система функціонує на швидкості від 3,6 км/год до 30 км/год і активується за допомогою перемикачів круїз-контролю на рульовому колесі. Після встановлення бажаної швидкості водій зосереджує увагу на рульовому управлінні – автомобіль подбає про решту, забезпечуючи плавність ходу без бічного ковзання та без натискання на педалі з боку водія. Система ASPC, що пропонується лише для моделей з автоматичними коробками передач, сумісна з усіма двигунами. А завдяки зимовим шинам робота системи ASPC стає ще ефективнішою.

Лазерний проекційний екран: інформація там, де вона потрібна

Вперше для Jaguar і для галузі в цілому, лазерний проекційний екран (HUD) XE проектує висококонтрастні кольорові зображення безпосередньо в лінії зору водія, і при цьому є меншим та майже на третину легшим, ніж існуючі TFT-системи.

Віртуальні зображення виглядають так, наче «пливуть у повітрі» за два метри перед водієм. Відображення такої інформації, як швидкість, навігація із вказуванням поворотів, дорожніх знаків і налаштувань круїз-контролю в даному випадку означає, що очі водія залишаються зосередженими там, де це необхідно: на дорозі попереду.

Більший контраст означає більшу стійкість до «розмиття» зображення при дуже яскравому сонячному світлі. Ще однією перевагою лазерної технології є те, що зображення залишається чітко видимим навіть тоді, коли водій носить поляризовані окуляри.

Чітке бачення: технологія стереоскопічної камери

Новий XE є одним з перших автомобілів у своєму сегменті, який оснащено стереоскопічною камерою. Цей надсучасний датчик забезпечує тривимірний огляд дороги попереду та лежить в основі функціонування системи автоматичного аварійного гальмування (AEB) і системи розпізнавання дорожніх знаків.

Фронтальна стереоскопічна камера, що встановлюється перед дзеркалом заднього виду, здатна виявляти транспортні засоби на відстані до 100 метрів. Якщо алгоритми в модулі управління системи автоматичного аварійного гальмування визначають можливість зіткнення, гальмівна система попередньо активується і водій отримує візуальне попередження на приладовій панелі, а також на проекційному екрані, якщо його встановлено. Якщо водій не вживає жодних заходів, автоматично спрацьовує повне гальмівне зусилля: система автоматичного аварійного гальмування дозволяє уникнути зіткнення або пом'якшити його наслідки на швидкості, що не перевищує 80 км/год.

Система розпізнавання дорожніх знаків використовує дані зі стереоскопічної камери, щоб постійно інформувати водія про обмеження швидкості – в тому числі тимчасові обмеження, які застосовуються, наприклад, під час дорожніх робіт. Для забезпечення високого рівня надійності системи дані з камери завжди звіряються з інформацією про обмеження швидкості від навігаційної системи. Функція, що налаштовується водієм, дозволяє видавати ледь помітні повідомлення у разі перевищення швидкості: навколо зображення знаку обмеження швидкості блимає кільце, але звукове попередження не видається.

Окрім виявлення дорожніх знаків, високотехнологічна стереоскопічна камера також «бачить» і дорожню розмітку, і ця можливість використовується системою попередження про виїзд за межі своєї смуги руху, якою оснащено XE. Якщо система визначає, що транспортний засіб от-от ненавмисно виїде за межі своєї смуги руху, водій отримає тактильний зворотний зв'язок у вигляді вібрації рульового колеса.

Стереокамера також може допомогти водієві бачити чіткіше: інтелектуальне управління фарами дозволяє більше використовувати дальнє світло, завдяки чому нічна їзда стає безпечнішою. За рахунок мережевого підключення модулів фар до алгоритмів обробки зображень камери функція допоміжного регулювання дальнього світла фар автоматично знижуватиме яскравість дальнього світла при виявленні автомобілів на смузі зустрічного руху.

Завжди на варті: адаптивний круїз-контроль (Adaptive Cruise Control)

Адаптивний круїз-контроль (ACC) нового XE робить подорожі на автомагістралях ще комфортнішими. Радарний датчик 77 ГГц великого радіусу дії контролює дорогу попереду, що дозволяє автомобілю підтримувати попередньо задану відстань до автомобілів, що рухаються попереду. Система адаптивного круїз-контролю (ACC) також здатна активувати аварійне гальмування, якщо виявить небезпеку неминучого зіткнення.

Насторожі: система моніторингу області позаду автомобіля (Blind Spot Monitoring) та система виявлення автомобілів, що наближаються ззаду (Closing Vehicle Sensing)

Новий XE також може бути оснащено системою моніторингу області позаду автомобіля, завдяки чому обгін стає безпечнішим. Радарні датчики 24 ГГц середнього радіусу дії виявляють транспортні засоби, що швидко наближаються ззаду: про потенційну небезпеку водія сповіщає миготливий значок у дзеркалах. Як тільки автомобіль потрапляє у сліпу зону, значок світиться постійно.

Точно в потрібне місце: паркування стало простішим

Спроби припаркуватися у тісних місцях, що вимагали чималих зусиль, відійшли в минуле. За технічними умовами, новий XE може бути оснащено двома напівавтоматичними функціями допомоги при паркуванні, які виконають важку роботу за вас. Ультразвукові датчики вимірюють вільний простір і, якщо він підходить, дають автомобілю можливість автоматично управляти кермом при виконанні маневрів паралельного паркування та паркування в «кишеню» – водій повинен лише натискати на педалі гальма і акселератора. У свою чергу, функція допомоги при виїзді з паркувального місця дасть XE змогу самостійно виїхати.

Рух назад при виїзді з паркувальних місць можна зробити ще безпечнішим за рахунок використання системи виявлення транспортних засобів, що рухаються позаду. Датчики, що використовуються у системі моніторингу сліпих зон, виявляють наближення транспортних засобів, які можуть бути невидимими для водія, і здатні активувати сигнал тривоги.

Інформаційно-розважальні системи та можливості підключення

Від додатків для смартфонів і Wi-Fi до преміальних аудіосистем, розроблених у співпраці зі всесвітньо відомими експертами Meridian – новий XE пропонує набір технологій, призначених для того, щоб інформувати і розважати Вас, тому кожна поїздка приносить ще більше вражень

Ідеально розташований у вигині приладової дошки, восьмидюймовий сенсорний екран лежить в основі абсолютно нової інформаційно-розважальної системи InControl в автомобілях серії XE.

Сенсорний екран має чіткий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс користувача, розроблений з метою надання швидкого та легкого доступу до всіх можливостей і функцій. Завдяки голосовому управлінню взаємодіяти з системою стало ще простіше - InControl реагує на команди розмовною мовою без необхідності переміщатися вниз по меню, що дозволяє водієві не відводити очей від дороги.

«Автомобільні технології в цьому все більш динамічному світі є невід'ємною частиною Ваших вражень від водіння. В новому XE ми представляємо цілий набір найсучасніших засобів допомоги водієві та розважальних систем. Спроектовані та розроблені з нуля, вони гарантуватимуть те, що кожна Ваша подорож буде простішою, безтурботнішою, безпечнішою, і приноситиме Вам задоволення, не вимагаючи від Вас зайвих зусиль».

Доктор Майк Белл, директор проекту Global Connected Car компанії Jaguar

Функція, яку вперше було розроблено для флагмана Jaguar XJ, технологія подвійного відображення, тепер доступна в моделях серії XE. Ця перша у своєму сегменті інноваційна технологія дозволяє сенсорному екрану відображати інформацію про автомобіль для водія, в той час як пасажири, що сидять попереду, можуть влаштуватися зручніше і насолоджуватись кіно.

Смартфони змінюють спосіб взаємодії людей з навколишнім світом – новий XE дбає про те, щоб водії залишались на зв'язку. Технологія Jaguar InControl Apps дозволяє користувачам без зусиль отримати доступ до додатків на смартфоні через сенсорний екран XE, завдяки чому можна легко виконувати будь-які дії - здійснити конференц-дзвінок, знайти місце для стоянки або забронювати номер у готелі. До найпопулярніших додатків відносяться Iheartradio, INRIX, Glympse, Stitcher, Cityseeker та Parkopedia.

XE також функціонує в якості точки доступу Wi-Fi, що дозволяє підключитись до Інтернету декільком пристроям – антена автомобіля забезпечує найкращий рівень сигналу.

Технологія Jaguar InControl Remote дозволяє користувачам смартфонів на базі операційних систем iOS та Android підключатись до машини з будь-якого місця, використовуючи спеціально розроблений додаток. Ця технологія дозволяє використовувати широкий спектр функцій, від перевірки кількості пального в баку або відмикання чи замикання дверей до семиденного попереднього налаштування системи клімат-контролю XE.

Система InControl Secure підвищує безпеку за рахунок забезпечення проактивного відстежування транспортного засобу. В разі викрадення XE служба відстеження може допомогти правоохоронним органам знайти і повернути автомобіль.

Система InControl Protect забезпечує додаткову впевненість: у малоймовірному випадку виникнення несправності вона застосовує оптимізовану технологію Jaguar Assistance, яка передає дані про Ваше місцезнаходження та діагностичні дані про Ваш автомобіль, щоб допомогти мінімізувати затримки у Вашій подорожі. Якщо ж трапиться немислиме і станеться аварія, система автоматично здійснить SOS-виклик і викличе служби невідкладної допомоги.

Якість звуку: Преміальна якість звуку від Meridian

Для водіїв, які просто хочуть зручно влаштуватись і насолоджуватися музикою, новий XE вперше у своєму сегменті представляє аудіотехнологію Meridian. Найсвіжіший продукт, отриманий в результаті багаторічного партнерства Jaguar та британських спеціалістів в області відтворення звуку Meridian - акустична система з 11 динаміків включає в себе потужний сабвуфер і була розроблена спеціально для XE. Унікальні алгоритми гарантують бездоганну якість звуку та підлаштовують звук відповідно до акустичних властивостей салону. Завдяки такій передовій музичній та інформаційно-розважальній системі Jaguar XE стане еталоном високоякісних розваг для водія та пасажирів у своєму класі, який буде дуже важко перевершити.

 

 

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

 

Jaguar XE 2.0 Diesel 163

ДВИГУН ТА ТРАНСМІСІЯ

Об’єм двигуна (см3)

1,999

Циліндри

4-циліндровий з рядним розташуванням циліндрів

Клапани на циліндр

4; подвійний верхній розподільний вал

Діаметр циліндра/хід поршня (мм)

83.0/ 92.4

Ступінь стиснення

15.5:1

Система впорскування палива

Система впорскування палива з загальною паливною рампою, 1800 бар

Система наддуву

Одноступінчатий турбокомпресор зі змінною геометрією

Максимальна потужність, к.с. (кВт)

163 (250) @ 4,000 об/хв

Максимальний крутний момент, Нм

380 @ 1,750-2,500 об/хв

Трансмісія

8-ступенева автоматична ZF 8HP45,

6-ступенева механічна

ХОДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ЕКОНОМІЯ ПАЛЬНОГО

Розгін від 0 до 100 км/год, (сек.)

8.4 [МКПП] / 8.2 [АКПП]

Максимальна швидкість, км/год

141 (227) [МКПП]* / 141 (227) [АКПП]*  *Лише для Сполученого Королівства: 132 (212)

Витрати пального, л/100 км у змішаному циклі за стандартами ЄС

3.8 [МКПП] / 3.9 [АКПП]

Викиди CO2 (г/км)

Змішаний цикл за стандартами ЄС

99 [МКПП] / 104 [АКПП]

ГАБАРИТИ ТА МАСА

Загальна довжина (мм)

4,672

Загальна ширина з бічними дзеркалами/без бічних дзеркал (мм)

2,075 / 1,850

Загальна висота (мм)

1,416

Колісна база (мм)

2,835

Колія передніх коліс/задніх коліс (мм)

1,607 / 1,608

Власна маса (кг)

Від 1,474 [МКПП] / 1500 [АКПП]

Об'єм багажного відділення (літрів)

450 / 455 [без запаски]

Місткість паливного бака (корисна), літрів

47


 

Jaguar XE 2.0 Diesel 180

ДВИГУН ТА ТРАНСМІСІЯ

Об’єм двигуна (см3)

1,999

Циліндри

4-циліндровий з рядним розташуванням циліндрів

Клапани на циліндр

4; подвійний верхній розподільний вал

Діаметр циліндра/хід поршня (мм)

83.0/ 92.4

Ступінь стиснення

15.5:1

Система впорскування палива

Система впорскування палива з загальною паливною рампою, 1800 бар

Система наддуву

Одноступінчатий турбокомпресор зі змінною геометрією

Максимальна потужність, к.с. (кВт)

180 (132) @ 4,000 об/хв

Максимальний крутний момент, Нм

430 @ 1,750-2,500 об/хв

Трансмісія

8-ступенева автоматична ZF 8HP45,

ХОДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ЕКОНОМІЯ ПАЛЬНОГО

Розгін від 0 до 100 км/год, (сек.)

7.8 [МКПП] / 7.8 [АКПП]

Максимальна швидкість, км/год

142 (230) [МКПП]* / 142 (230) [АКПП]*         *Лише для Сполученого Королівства: 140 (225)

Витрати пального, л/100 км у змішаному циклі за стандартами ЄС

Від 4.2 [МКПП] / 4.2 [АКПП]

Викиди CO2 (г/км)

Змішаний цикл за стандартами ЄС

Від 109 [МКПП] / 109 [АКПП]

ГАБАРИТИ ТА МАСА

Загальна довжина (мм)

4,672

Загальна ширина з бічними дзеркалами/без бічних дзеркал (мм)

2,075 / 1,850

Загальна висота (мм)

1,416

Колісна база (мм)

2,835

Колія передніх коліс/задніх коліс (мм)

1,602 / 1,603

Власна маса (кг)

Від 1,550 [МКПП] / 1,565 [АКПП]

Об'єм багажного відділення (літрів)

450 / 455 [без запаски]

Місткість паливного бака (корисна), літрів

56


 

Jaguar XE 2.0 Petrol 200

ДВИГУН ТА ТРАНСМІСІЯ

Об’єм двигуна (см3)

1,999

Циліндри

4-циліндровий з рядним розташуванням циліндрів

Клапани на циліндр

4; подвійний верхній розподільний вал

Діаметр циліндра/хід поршня (мм)

87.5 / 83.1

Ступінь стиснення

10.0:1

Система впорскування палива

Пряме впорскування, 150 бар

Система наддуву

Одноступінчатий моноспіральний турбокомпресор

Трансмісія

8-ступенева автоматична ZF 8HP45

ХОДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Розгін від 0 до 100 км/год, (сек.)

7.7

Максимальна швидкість, км/год

147 (237)

Максимальна потужність, к.с. (кВт)

200 (147) @ 5,500 об/хв

Максимальний крутний момент, Нм

280 @ 1,750-4,000 об/хв

Витрата пального, л/100 км у змішаному циклі за стандартами ЄС

7.5

Викиди CO2 (г/км)

Змішаний цикл за стандартами ЄС

179

ГАБАРИТИ ТА МАСА

Загальна довжина (мм)

4,672

Загальна ширина з бічними дзеркалами/без бічних дзеркал (мм)

2,075 / 1,850

Загальна висота (мм)

1,416

Колісна база (мм)

2,835

Колія передніх коліс/задніх коліс (мм)

1,602 / 1,603

Власна маса (кг)

Від 1,530

Об'єм багажного відділення (літрів)

450 / 455 [без запаски]

Місткість паливного бака (корисна), літрів

63


 

Jaguar XE 2.0 Petrol 240

ДВИГУН ТА ТРАНСМІСІЯ

Об’єм двигуна (см3)

1,999

Циліндри

4-циліндровий з рядним розташуванням циліндрів

Клапани на циліндр

4; подвійний верхній розподільний вал

Діаметр циліндра/хід поршня (мм)

87.5 / 83.1

Ступінь стиснення

10.0:1

Система впорскування палива

Пряме впорскування, 150 бар

Система наддуву

Одноступінчатий моноспіральний турбокомпресор

Трансмісія

8-ступенева автоматична ZF 8HP45

ХОДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Розгін від 0 до 100 км/год, (сек.)

6.8

Максимальна швидкість, км/год

155 (250)

Максимальна потужність, к.с. (кВт)

240 (177) @ 5,500 об/хв

Максимальний крутний момент, Нм

340 @ 1,750-4,000 об/хв

Витрата пального, л/100 км у змішаному циклі за стандартами ЄС

7.5

Викиди CO2 (г/км)

 

Змішаний цикл за стандартами ЄС

179

ГАБАРИТИ ТА МАСА

Загальна довжина (мм)

4,672

Загальна ширина з бічними дзеркалами/без бічних дзеркал (мм)

2,075 / 1,850

Загальна висота (мм)

1,416

Колісна база (мм)

2,835

Колія передніх коліс/задніх коліс (мм)

1,602 / 1,603

Власна маса (кг)

Від 1,535

Об'єм багажного відділення (літрів)

450 / 455 [без запаски]

Місткість паливного бака (корисна), літрів

63

 

Jaguar XE 3.0 Petrol 340

ДВИГУН ТА ТРАНСМІСІЯ

Об’єм двигуна (см3)

2,995

Циліндри

V-подібний шестициліндровий двигун

Клапани на циліндр

4; подвійний верхній розподільний вал

Діаметр циліндра/хід поршня (мм)

84.5 / 89.0

Ступінь стиснення

10.5:1

Система впорскування палива

Пряме впорскування з наведенням струменя, 150 бар

Система наддуву

Нагнітач Twin-Vortex

Трансмісія

8-ступенева автоматична ZF 8HP45

ХОДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Розгін від 0 до 100 км/год, (сек.)

5.1

Максимальна швидкість, км/год

155 (250)

Максимальна потужність, к.с. (кВт)

340 (250) @ 6,500 об/хв

Максимальний крутний момент, Нм

450 @ 4,500 об/хв

Витрата пального, л/100 км у змішаному циклі за стандартами ЄС

8.1

Викиди CO2 (г/км)

 

Змішаний цикл за стандартами ЄС

194

ГАБАРИТИ І МАСА

Загальна довжина (мм)

4,672

Загальна ширина з бічними дзеркалами/без бічних дзеркал (мм)

2,075/1,850

Загальна висота (мм)

1,416

Колісна база (мм)

2,835

Колія передніх коліс/задніх коліс (мм)

1,602/ 1,603

Власна маса (кг)

Від 1,665

Об'єм багажного відділення (літрів)

450 / 455 [без запаски]

Місткість паливного бака (корисна), літрів

63

 

Дані представляють оцінку виробника і підлягають сертифікації

 

Про компанію:

ТОВ «Віннер Імпортс Україна, Лтд» - офіційний імпортер автомобілів Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover та Porsche в Україні. Компанія розпочала свою діяльність у 1992 році та є одним із лідерів автомобільного бізнесу в Україні з відмінною репутацією та світовими стандартами якості. Десятки нагород і перемог у національних бізнес-рейтингах, автомобільних конкурсах красномовно свідчать про високі стандарти роботи та прогресивний підхід до ведення бізнесу в Україні. Дилерська мережа налічує 60 центрів з продажу та сервісного обслуговування автомобілів п’яти брендів по всій Україні. Детальніше про «Віннер» на www.winner.ua